Update uit Vietnam: Mark D's nieuwe baan en meer - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Mark & Mark Voncken / Daggers - WaarBenJij.nu Update uit Vietnam: Mark D's nieuwe baan en meer - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Mark & Mark Voncken / Daggers - WaarBenJij.nu

Update uit Vietnam: Mark D's nieuwe baan en meer

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark & Mark

16 November 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Lieve allemaal,

Weer een maand verder, tijd voor een korte update. Het grote nieuws is dat Mark D een baan heeft! Hij is vorige week begonnen bij Eurofar, een Nederlands tuinmeubelenbedrijf dat 22 fabrieken en werkplaatsen in Vietnam heeft. In Vietnam zitten alleen Vietnamezen op kantoor en in Nederland vond men het wel een goed idee als daar ook een Nederlander bij kwam. Mark gaat kijken hoe zaken verbeterd kunnen worden en op termijn ook contact hebben met klanten uit Nederland. Iets totaal anders dus, maar hij vond de eerste week erg leuk! Hij is er via-via aangekomen, dus al zijn koffie-afspraken in de afgelopen maanden hebben zich terugbetaald. Heel leuk en fijn!

Verder zijn we vorige week een weekend in Hong Kong geweest voor ZOAT, het jaarlijkse hockeytoernooi voor Nederlanders in Zuid-Oost Azie. Mark D speelde mee met het Vietnamese team en ik heb buiten het veld en in de bar goed meegedaan. Vrijdagavond borrel bij de NL Consul, daarna de stad in, zaterdagavond feest in de hoogste bar van Azie. En zaterdag en zondag hockey. Erg leuk en een beetje decadent.

De andere weekenden “gewoon” in Saigon geweest, her en der een borrel gedronken of met mensen gegeten en dit weekend eigenlijk vrij weinig gedaan, wat ook wel eens lekker was! Net nog even het weekend op de tennisbaan afgesloten en nu klaar voor de nieuwe week!

Oh ja: wij komen met kerst naar Nederland en vinden het natuurlijk leuk om iedereen te zien. Daarom geven we een borrel, waarschijnlijk op zaterdag 20 december in Utrecht, details volgen!

Tot snel
Lief
Mark & Mark

• 16 November 2014 - 16:50

Adriaan :

Gefeliciteerd met je baan. Ik heb trouwens nog een setje voor op het balkon nodig, kan Bie iets regelen?